Fredag

Fredag, äntligen. Fast nu när man jobbar hemma är det ju helg varje dag. Det går framåt, blir nog klar i tid, har två veckor på mig så.. Det här klarar jag. Idag har jag tagit det lugnt, har inte mått så bra, men började dagen med att bada och fräscha upp mig lite, man känner sig som en ny människa. Hehe. I helgen ska jag jobba och vara barnvakt. Det blir även att plugga en del. Sen får vi se vad vi hittar på.

Vi har fått våran lägenhet nu. Skrev på kontraktet i går. Så den första september flyttar vi.. Så nu gäller det att leta jobb så att jag har ett efter sommaren. Läskigt att ha ett sånt högt banklån men det ger ju möjligheter, vi fick ju igenom det utan problem. Men det ger ju ändå en press på en. Man måste ju betala tillbaka allt!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

kika in på Sofies blogg, där tankar om mode, vardagen och annat blir till ord !

2008-05-16 @ 16:50:46
URL: http://sofieknut.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du lovar mer än du håller bruden ;)



"En tjej som älskar att fota och shoppa. I min blogg får du följa med in i mitt liv, se outfits, bilder, video m.m. :)"



bye!

2008-05-16 @ 20:06:40
URL: http://raspberrie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0