Ullared

Hejsan, nu är man hemma i Stockholm igen från Ullared. Mycket bilåkning och lite sömn, men jag sov nog mest, haha. Tina och Victor hämtade oss vid 20 över ett. Hade varit vaken hela kvällen så när dom kom begav vi oss 50 mil härifrån. Tina och jag glodde på film och sov emellanåt, vid kvart i sju var vi framme. Vi shoppade rätt så mycket, jag köpte bl.a högtalare till min Ipod så att man kan lyssna på musik på stranden och sånt.

Vi käkade lunch på Burger King innan våran hemresa började igen, Stackars Sami sov ingenting medan jag har sovit mest. Haha. Så vi är hur trötta som helst nu, ska snart käka middag, sen duscha, krypa ner i pjyamas och glo på film. Lär somna som en stock. !

Hoppas att ni har haft en underbar dag, det har jag haft med världens bästa personer :) så det kan inte bli så mycket bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0