Torsdag

godmorgon godmorgon , har ni sovit gott? har precis vaknat, ska snart ut på lnågpromenad med Mexx i dt härliga vädret, idag blir det att sola hela dagen, läsa böcker och bara koppla av, hoppas att Sami jobbar halvdag i dag så att han kommer hem tidigare.

idag slutar min syster nian och till hösten börjar hon gymnasiet, it/media . Är verkligen stolt över henne att det går så bra i skolan.. Dom ska till Sthlm ikväll och fira.

Själv ska man jobba ikväll, hinner inte det i helgen... Har fullt upp!


Kommentarer
Postat av: miccis

jag ska inte fira i stockholm de är mer för en kul grej med skolan heeh :)

men de är inte säkert jag kommer in på media för jag kom in preminilärt

love <3

2008-06-05 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0