Sverige vann mot Grekland :)

Min lilltå hade rätt, Sverige vann. Som jag skrev tidigare kände jag på mig det.. Fast jag såg bara halva matchen, vet inte varför men orkade inte.. Var tvungen att fixa min blogg, råkade ta bort hela kodmallen vilket inte var roligt, den är fortfarande inte klar men orkar inte fixa allt idag.. Ska snart krypa ner i sängen tänkte jag, är rätt så trött! Gick upp tidigt idag för att lämna in bilen på verkstaden..

Imorgon ska jag fortsätta städa tänkte jag, gaderoberna är ett måste, kläderna ligger huller om buller.. Så det måste fixas. Undra vad det blir för väder imorgon.. Ska kolla på smhi. Hmm det ska bli halvklart. Så det passar mig. Får ångest av att sitta inne när det är fint väder..




Kommentarer
Postat av: SARA

Så jäkla gött med vinst! :D vad tyckte du om matchen? :D

2008-06-10 @ 22:56:44
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Sara: Den var bra, men grekland var lite tråkiga :/ men spännande match :)

2008-06-10 @ 23:16:44
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0