Söndag

Hej sötnosar! hoppas att ni har haft en bra helg. Jag håller på att lägga in alla bilder på datorn från midsommar, 250 stycken så det tar väl en stund, kom nästan precis hem. Vi lånade ju ut mitt hus över midsommar åt några vänner så vi sov hos älsklings föräldrar, det var mysigt! I går var det dåligt väder så vi drog och hyrde tre filmer, National Treasure 2 var jätte bra, även We own the night! skit snygga skådisar i den :) bla han från Gladiator.. Idag vet vi inte riktigt vad som händer, ta det lugnt, ska nog åka i väg och köpa present till min lillebror, han fyller sju i morgon. Vi ska bl.a köpa fotbollsmål! Sötnosen..

Känner mig rätt seg idag, har varit mycket i helgen men det har varit kul!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ha en bra dag :)

2008-06-22 @ 13:12:09
URL: http://pussarochkramar.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Johanna: tack desamma

2008-06-22 @ 13:48:51
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0