söndag

godmorgon! hoppas att ni hade en bra lördag, vi hade jätte kul. Släkten och vänner var här för att fira mig och min bror. Vi hade verkligen supertrevligt, och fick jätte fina presenter.. Är hur glad som helst. Ska snart fota dem så att ni får se..

Kalaset började klockan två då de flesta kom, blev en hel del snackande och ätande, hehe har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv! massa med tårta, jag som var orolig att det inte skulle räcka. Hehe, nu har jag mitt kylskåp fullt med tårta..

Vid tolvtiden började jag må dåligt och var tvungen att gå och lägga mig, kunde knappt gå, så yr var jag! inge kul alls. De andra drog vid ett tiden...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0