Söndag

Har precis tittat klart på filmen Step Up, Hur bra som helst och dom är grymt duktiga på att dansa, önskar att man var så duktig. Vet ni vad jag gjorde under filmen, jo jag tränade, hehe sen tog jag mina stavar och gick i snabb takt i 30 minuter, hur skönt som helst, ska verkligen komma i gång med det nu, man mår så mycket bättre av det, sedan ska jag ändra på mina matvanor också, nyttig mat och massor med vatten i en period fram över.. Ska se om kroppen mår bättre av det. Rensa bort all skit och in med nytt. Man måste ta vara på kroppen så att den orkar..

My new life !




Älskling ligger och glor på fotboll och jag funderar på att se på en till dansfilm. Hmm orkar jag det eller ska jag krypa ner i sängen.. Svårt val! hehe vill ju inte glo på fotboll, är inte så jätte förtjust i det..

Vad tycker ni om min nya header föresten, stranden är från Thailand när vi var där. Lite somrigare header!..

Nu är det FEM dagar kvar till EXAMEN..

Kommentarer
Postat av: miccis

finast syster :)

2008-06-09 @ 06:52:06
Postat av: N I C O L E

Mikaela: tack desamma gumman

2008-06-09 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0