MIDSOMMAR

Godmorgon sötnosar! GLAD MIDSOMMAR, hoppas att ni får en bra dag, min kommer att vara toppen, massor med folk, god mat och annat skoj så det ser jag verkligen fram emot.. Gästerna kommer vid halv tolv vilket gör att jag känner mig lite stressad, har massor att hinna med, städa, byta rent i sängen, packa klart, duscha, fixa mig, ut med hunden och lite sånt. Men jag är uppe i god tid så jag borde hinna! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, suck! Blir väl något enkelt. Jag hittar väl något !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer det funka med mitt text snitt??

2008-06-20 @ 09:40:02
Postat av: liene

Min midsommar blir inget intressant, blir som en vanlig dag. Men får väl ta fram glassen för att göra det mysigare.

Ha en jättetrevlig midsommar du:)

2008-06-20 @ 10:10:25
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glad midsommar! :)







/L.

2008-06-20 @ 10:48:42
URL: http://metrobloggen.se/lise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0