Måndag

Godmorgon! hoppas att ni har sovit gott, gick upp för en halvtimme sedan för att fira min lillebror som fyller sju år idag. Han fick målvaktssaker till hockey och innebandy. Jätte fina. Sen lite smågrejer. När han kommer hem sedan ska ha få ett fotbollsmål och lite andra grejer! Sen blir det väl tårta och sånt!

Ussh vilket väder det är, i natt spöregnade det och åskade, jag hatar åska, ussh! fast det kan vara mysigt men då ska man vara på landet.

Ingen ide att gå och lägga sig nu, utan jag ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite, sen gå ut med Mexx innan det börjar regna igen..


Kommentarer
Postat av: Karin

du behöver ju så många besökare så att de har någon nytta av att sponsra.. då blir man kontaktad av företag o.s.v inget man kan göra själv tror jag

2008-06-23 @ 08:12:15
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0