Godmorgon

Godmorgon har ni sovit gott? själv har jag drömt massor med drömmar, typ att jag var kunglig, att jag var jagad och lite sånt, haha..just det en dröm handlade om att jag och min bästa vännna och våra killar var på en stor marknad, sen drar dom med mig till en flygplats, det låg i samma hus tydligen, där ställde vi oss i kö och jag ba: ehh vart ska vi?  sen sa dom något konstigt land medan jag springer därifrån, jag har inte råd skriker jag, men så kommer min kille ikapp mig och säger att det inte kostar något och att han fick det på tradera gratis. Vi hinner inte med flyget som redan gett sig av. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Man kan verkligen drömma vad som helst..



Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite, ska försöka få med mig mamma och köpa present till min lillebror som fyller snart, 7 år. Och till hösten blir det ettan för honom. Gud vad tiden går fort.

Han är ett sportfreak så mamma och jag funderar på att köpa två fotbollsmål. Såg några inne på intersport förut. Det skulle han gilla.

Har ni några tips på vad man kan köpa till en sjuåring?



Någon mer som inte kan ladda upp bilder ? blir bara server error :( dessa jävla problem...








Kommentarer
Postat av: Johanna

Till en sju-åring, hmm.. ingen aning faktiskt! :P

2008-06-11 @ 08:56:24
URL: http://jlin.blogg.se/
Postat av: Maria

haha ja man drömmer så mycket knas =)



Nix jag kan inte heller ladda upp bilder =(

2008-06-11 @ 09:06:33
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Erika

Så är det för mig också just nu, har hänt flera ggr tidigare också :/

2008-06-11 @ 09:24:11
URL: http://idaerika.blogg.se/
Postat av: erlaperla

om jag nu ska blogga får du fixa en design till mig haha ;)

2008-06-11 @ 10:10:30
Postat av: N I C O L E

Erlaperla: Självklart vill jag göra det gumman :D

2008-06-11 @ 10:36:54
Postat av: N I C O L E

Erika: Okej , då är jag inte ensam med dessa problem hit och dit

2008-06-11 @ 10:37:13
Postat av: N I C O L E

Maria: Haha ja man gör ju det Okeej :(

2008-06-11 @ 10:37:25
Postat av: N I C O L E

Johanna:; hehe okeej

2008-06-11 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0