Godmorgon

Godmorgon sötnosar, då ger jag det här ett nytt försök att skriva, råkade radera det förra, typiskt, jag som hade skrivit klart allt. Haha. Gick in på smhi mitt i allt sen råkade jag trycka på krysset. Men men.. Hoppas att ni har sovit gott ? själv har jag drömt massor som vanligt men kommer bara i håg lite. Bl.a att Mexx hade rymt ända till stan. Hitade honom där när han gick och nosade, ussh vad arg jag var.. Men tur att jag hittade honom. Hehe även om det bara var en dröm.. Sen drömde jag lite om min skola som jag har gått ut i. Kul att träffa alla, det var både lärare från gymnasiet och högskolan..

Man kan verkligen drömma vad som helst, lite läskigt men ändå häftgt, (vilket rim ) Haha.. En häftig dröm jag brukar ha är att jag kan flyga, det är precis som om man simmar fast i luften.

Nä nog pratat om drömmar nu. Ska hoppa in i duschen och fixa mig lite, sen har jag och älskling lite ärenden att fixa..

Vad ska ni göra idag då ?

PUSS

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :)

2008-07-29 @ 09:27:00
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: M i k a e l a

godmorgon syster <3 , jag vet inte vad jag ska hitta på idag faktiskt :)

2008-07-29 @ 11:49:16
URL: http://mikaelaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0