En trevlig kväll

hallå sötnosar, någon som är vaken ? själv har jag precis kommit hem från bion. Hancock, den var helt okej, häftigt gjort, gillar man action så är det ett måste.. Haha en liten rolig sak som hände på bion var att personen bakom mig somnade, han började snarka ljudligt, hahaa. Hans kompisar puttade på honom och till slut vaknade han. Sånt skulle kunna hända mig då jag har lätt för att somna lite här och där. Hihi !  aja, hoppas att ni har haft en bra kväll. Det har jag. ska snart gå och lägga mig så jag måste till jobbet en snabbis imorgon. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, något skoj blir det.

Nu är klockan över tolv så jag säger GODMORGON, någon som är vaken ?

Bilder kommer upp imorgon, är för trött för det nu

Kommentarer
Postat av: stekarn

kör hårt!

2008-07-21 @ 02:52:50
URL: http://detperfektabrottet.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAhaa XD

2008-07-21 @ 09:52:51
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0