måndag morgon!

Godmorgon

ussh blev inte mycket sova inatt, vet inte varför men det gick bara inte, kollade på klockan minst 5 gånger och trodde att jag hade försovit mig. Så jag är verkligen skittrött idag.. Skulle möta upp en kompis i slussen men hon kom inte, vilket gjorde att jag fick stressa och springa till bussen, suck ! men nu sitter jag iallafall i skolan, våran nya kurs, 3D för webb börjar idag vilket ska bli jätte spännande, har pratat lite med läraren och han verkar jätte bra, blir iallafall inte kodning vilket är skönt :D

Idag har min älskling uppkörning, ska verkligen hålla tummarna att han klarar körkortet nu , så att han får köra sin bil :) .. Vill också ha en bil.  Buhhuuu ! 

Idag är det också två veckor kvar till min operation , så nervös. Ska träffa narkosläkarna och kirurgerna nästa vecka , vilket tar 1-4 timmar. Suck.. Jag har verkligen längtar efter min operation men jag är så nervös , fast det kommer att gå bra =). Ska bli skönt att äntligen få det gjort. Känns som en ny början på mitt liv :):) ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0