Sista inlägget på ett tag...

Har precis tagit en dusch med ett bakteriedödande lösning. Och sitter och njuter av en geisha just nu. Har varit hos Sandra för att hämta några tidningar och sen åkte jag och älskling och köpte en sallad. Ska snart börja packa. Jag är så nervös nu, hoppas bara jag kan somna ikväll. Ska vara på sjukhudet klockan 7 i morgon bitti och min beräknade operationstid är 10.30. Varför jag ska vara där så tidigt är för att om den personen innan mig avbokar står jag på tur. Suck.. Ajja får sova på sjukhuset. Om jag nu kan det.. FAN... Nu ska jag fixa det sista och lägga mig i sängen och kolla på House ! Ni får ta hand om er nu så hörs vi om ett tag :) ♥♥♥

image255

Kommentarer
Postat av: Anonym

Desamma, och lycka till! Även om jag inte är helt säker på vad du ska göra... men de går säkert bra.

2007-10-09 @ 21:03:15
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Anni

Lycka till! Hur länge kommer du vara på sjukhuset?

2007-10-09 @ 21:12:03
URL: http://minola.blogg.se
Postat av: mika

lycka till syster miin

2007-10-09 @ 21:15:49
URL: http://www.maaango.blogg.se
Postat av: Sami

Älskar dig niki, har väntat hela dagen på att få träffa dig efter operationen.
Men sen så efter 7 timmars väntande så kommer en sjuksköterska och säger att du precis kommit till uppvakandet, SUCK jag som hade längtat efter dig.
Dom sa att du skulle komma därifrån tidigast 9 och du kanske ändå inte skulla vara vaken.
Men jag skiter i jobbet imorgon för jag vill verkligen träffa dig så fort som möjligt så jag kommer till dig direkt på morgonen.
Nu väntar jag ivrigt på att få ringa sjukhuset och kolla om du kommit till ditt rum skulle ringa vid 9
Älskar dig av hela mitt hjärta och du kommer att må mycket bättre imorgon, sov så gott min prinsessa !!

2007-10-10 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0