Träning för hela slanten

Träning för hela slanten
Nu har jag bestämt mig, den här gången måste jag hålla det. imorgon ska jag upp tidigt, sätta på mig träningskläder och ut och motionera med Mexx på en långpromenad, sen när man kommer hem ska jag köra lite styrka och andra övningar. Jag måste verkligen komma igång nu alltså, jag har legat på latsidan på sistone och inte haft motivationen till att träna, visst jag går ut och går ca en timme per dag men nu måste det bli mer.. Jag längtar verkligen till imorgon. Nu ska det verkligen bli en förändring här. Min kropp kommer att tacka mig.. Sen ska jag börja med ett glas vatten med citronskivor i varje morgon innan jag går ut.

Några tips till dig som ännu inte vill/orkar träna

Kompis
ha en träningskompis med dig på joggingturen eller vad du nu vill göra, det ökar motivationen och sen blir det ju självklart roligare..
Hälsan man mår så mycket bättre av träning, och det minskar risken för allt möjligt, tex sjukdom m.m. Man blir piggare och gladare och får en bättre harmoni med sig själv..
Träningscykeln Om man inte riktigt har motivationen att gå ut och träna, så köp en träningscykel som du kan ha ståendes framför tv:n så blir det roligare också. Enkelt..



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0