Snart börjar vuxenlivet på riktigt

Dagens outfit: som vanligt mjukistema
Jag älskar mjukiskläder. Visst så här kan jag inte gå klädd sen på jobbet, men går ju fortfarande i skolan, sen älskar jag att ha mjukiskläder när jag är hemma... Shiiit om ett halvår börjar "vuxenlivet" då ska man skaffa jobb, flytta hemifrån, utöka familjen  m.m. och leva sitt eget liv,  jag kommer inte flytta direkt när jag slutat skolan, vill ha stadig ekonomi och ett fast jobb.  Sen vill jag skaffa bil och sånt, är sugen på en liten svart Peugeot ... Åhh tänk att ha ett eget boende där man bestämmer allt själv, vi ska iaf ha en stor gaderob man går in i. Som ett litet rum typ :) Right darling ?!?.. 

image788

Kommentarer
Postat av: Ella

Inget djur, det kan man inte vinna. Och ras kan betyda en annan sak, typ att det finns olika märken eller något sänt...

2007-12-29 @ 12:05:46
URL: http://www.ella94.blogg.se
Postat av: Kristin

Typ en sån garderob har jag :)

2007-12-29 @ 12:30:46
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0