Lördag morgon . . .

Godmorgon
Gud vilket tråkigt väder, regnade imorse när jag åkte till jobbet. Suckar, när ska snön komma?. Somnade rätt tidigt i går, kollade på Heroes med älskling. Jag tog med mig min brorsa till jobbet idag. Han var så snäll. Och nu sitter jag här, ska vara barnvakt om typ en timme. Får se vad vi hittar på, vi ska iaf äta donken till middag.. Sen blir det mys med film och godis, ska ju passa dom till imorgon. Mamma och Benny ska på julmiddag och lite sånt, sen tar dom in på hotell. Vad bra att dom har mig som nästan jämt ställer upp eller hur, men jag får ju massor av er så det är klart man ställer upp. Får bl.a låna bilen helt gratis och det är jag jätte tacksam för :).. Ska snart hoppa in i duschen och fixa lite. Sen ska vi käka lunch med småttingarna och spela lite spel och lite sånt. Jag tycker det är kul att vara barnvakt.. Dom är så snälla med mig och älskling.. Vi kommer att få det jätte kul.. Ni får ha en trevlig lördag. Får nog tid att blogga lite senare..

I Love you guys ♥

image552

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0