Kvällen . . .

Fredag
Hej hej, ska snart in i duschen och fixa mig lite, ska åka iväg och köpa middag med älskling. Få se vad det blir men jag tror att det blir en sallad, älskar sallader. Behöver inte köpa något gott till ikväll då jag var här om dagen på Willys och köpte upp nästan hela lagret med Frasse, Hehe. Vad ska man göra när det tar slut direkt i affären :) Frasse blir bara populärare och populärare, men det förstår jag, det är ju så gott. Ikväll blir det film, Tror vi ska se Pirates of the Carribean. Har inte sett den senaste än ju. Älskar dom filmerna. Johnny Depp spelar så bra och så är han så himla snygg..Sen blir det väl antagligen någon skräckis om man nu hittar en bra, finns inte så många bra nu för tiden. Hmm..Jajja, nu ska jag fixa mig.  Just det, vet ni vad jag åt till lunch;) VÅFFLOR med Hallonsylt. Mums..

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0