julklappstips . . .

Jaha, som vanligt när vi ska ha föreläsning med ... så kommer dom inte, vi sitter här och väntar på att dom ska dyka upp. 30 minuter har gått. Nu är det en som ringer till dom, så får vi se vad som händer, ÅHHH jag som kunde legat i sängen nu, och hem kan jag inte åka nu eftersom jag ska till läkaren vid halv tolv. Jag är irriterad. Så imorgon skiter jag i skolan och drar till stan med Tina, gumman du får sova ut idag så drar vi tidigt imorgon bitti och shoppar :D Right?

Jag behöver först och främst leta efter julklappar och presenter. Sen om ekonomin tillåter blir det shopping till mig själv också.Sen blir det lunch på Sandy´s som vanligt. Ska betala sista summan på resan snart och sen måste jag ha fickpengar. Har ni några tips på vad man kan köpa till sin mamma i julklapp? jag tycker att hon är svårast att köpa till. Hon säger att hon inte vill ha något men vill ändå köpa. Så ge mig massor med tips nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0