En lista . . .

01. vad heter du? Nicole ;)
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ariel
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Jag vet inte
04. vilket stjärntecken är du? Kräftan
05. vilken årgång är du? 1986
06. vart bor du? I Stockholm och kommer alltid att bo här :)
07. bott utomlands? Nopp
08. flyttat antal gånger? många gånger
09. vart skulle du vilja bo? Där jag bor
10. vilken skolklass? 2 året på KY
11. vad vill du bli när du blir äldre? Webbdesigner som jag pluggar till, eller forskare inom cancer

UTSEENDE

01. hur lång är du? 174 cm
02. hur mycket väger du? Lite för lite :(
03. hårfärg och frisyr?  brunt hår och långt uppklippt
04. ögonfärg? blåa
05. mest nöjd med? min ögonfärg
06. minst nöjd med? nästan allt.
07. skostorlek? 38/39
08. glasögon? när jag kollar på tv.
09. har du några piercingar/tatueringar? i öronen 3 stycken, en tatuering i svanken, Japanskt tecken..

FAVORITER

01. filmer? komedier och skräckisar
02. låtar? Bleeding love just nu
03. årstider? sommar
04. mat/dryck?  Ramlösa
05. djur? katter , hundar , elefanter, delfiner
06. färg? neutrala
07. parfym? Naomi Campbell
09. ämne i skolan? Photoshop
10. sysselsättning? skolan, träna, umgås m.m. SHOPPING ;)

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka?  Goosejackan
02. vad använder du just nu för skor? har inga på mig just nu
03. favoritfärg på kläder? brun,svart och neutrala
04. favoritmaterial på kläder? Vet inte
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mjukisar men dom är i tvättmaskinen :(
06. favoritaffärer? H&M , Gina Tricot
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? för mycket, måste snart köpa en till gaderob..
08. favoritmärke? hmm.. Vet inte olika
09. vad har du för tröjstorlek? xs och s

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? ett eget hus :)
2. vilken färg på tapeterna? vita och sen en svart fondvägg
4. vad vill du ändra där inne? storleken, och färgerna
5. vad har du där inne av följande: 
a) tv? - ja
b) video/dvd? - ja
c) dator? -  2
d) stereo? - nej
e) telefon? - ja
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? våran baksida
7. vad gör du oftast i ditt rum? allt
8. favoritpryl i rummet? duschen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt väger dudå ?

2007-12-03 @ 16:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0