2007 är snart slut

2007
Idag är det nyårsafton och sista gången det är 2007. Lite sorgligt men man kan inte göra något åt det. Tänkte skriva lite kort om bra och dåligt stunder som hände år 2007.  Året inleddes med att jag var på ett besök på sjukhuset och ställde mig i kö för en operation, de sa att jag skulle få vänta till april 08. Besviken och ledsen var jag.

Vi har haft mycket att göra i skolan och två prov gick inge vidare, Dhtml och flaschprogramering, så det måste jag få G i innan jag slutar. Vi hade praktik också så i tio veckor praktiserade jag på Bahnhof där jag träffade sjyssta människor, fick designa en hemsida till landet Sao Tome. Skit kul. Jag och Josefin på jobbet åkte till Gränna över dagen för att jobba, vi hade jätte trevligt. När praktiken var slut var det dags för sommarlov, eller ja i någon vecka, jobbade mesta tiden av lovet på ett hotell, helger också. Men tjänade 14 tusen den sommaren så det var kul. De pengarna var bara att spara för att vi bokade resa till Thailand till ett jätte fint hotell så det kostade en del. Nu har vi betalat resan och hotellet så det är skönt. jag åker snart :D

Jag kämpade med körkortet hela sommaren och i mitten av Juli blev det mitt..  Sen fick jag veta att jag skulle opereras den tionde oktober. Fick gå upp tidigt den morgonen eftersom jag var tvungen att vara sju på sjukan, låååång väntan och var helt seg, fick inte äta eller dricka något heller, klockan tolv var det dags för mig. Åhh fyfan då var jag nervös. Sen spenderade jag sex dagar på sjukan. Sen ville jag verkligen hem, åååhh vad skönt det var. Att bara gå ut med Mexx var en upplevelse. Sen var jag tillbaka i skolan, och det har gått jätte bra, har höjt mig i massor med ämnen och fått VG, så det är jätte kul. Jullovet började tidigt. och här sitter jag nu.

Det här blev ett speciellt år för mig, både den bästa men ändå den jobbigaste..Nu får vi se vad 2008 bjuder på, den börjar bra, med resa och allt. Nä jag tror det här kommer bli ett ännu bättre år, det ska jag se till. Mitt liv börjar ju då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0