Vilket liv!

Åhhh Gossip Girl är sjukt bra och de nya avsnitten är grymma, blir bara bättre och bättre, Love it! Jag kommer absolut köpa boxarna sedan, allihoppa! Älskar deras kläder, speciellt Serenas. Vill ha massor med pengar så att jag kan bygga upp min stil mer och köpa ännu mer kläder. Jag har ju en symaskin så det är bara klippa och sy lite, har bara använt den en enda gång, gav upp direkt, men va fan man kanske ska dra fram den.. Hmm ..



Blir lite irriterad på vissa bloggeskor mer och mer, när de väl blir stora och tjänar massor med pengar på sin blogg, börjar de blogga mindre och mindre för de vet att läsarna och pengarna ändå kommer och jag blir irriterad på det. Då märker man verkligen vilka som gör det för pengarna. Om jag själv skulle tjäna as mycket på min blogg ( vilket skulle vara kul ) skulle jag ändå fortsätta lägga ner min tid på bloggen. Tänk vilka fördelar det finns, vilka dörrar som öppnas. åhh. Jag tycker det är så roligt att påverka och göra min röst hörd och och inte minst att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0