Vi har fått våran lägenhet

Vi har fått en lägenhet, vi fick den :D så vi flyttar den 1 september till våran bostadsrätt i en underbar förening, kan det bli bättre, shiiiiiiiit, är både chockad och glad, har inte fattat det än, hehe.. Imorgon ska vi skriva kontrakt så jag anser inte att den är våran till 100% än, men den är ju ändå det, dom andra bangade ur.. Så 1,2 mille kostar den.. I am happy.. Men ändå nervös, har ändå bott här större delen av mitt liv, men jag börjar bli gammal och måste ta ett nytt steg in i vuxenlivet.

Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Gud vad roligt! :D Jag måste bara få se den!! ;) Före Syrra nr 2 :P Men hur stor är den? Den var dyr... eller kanske billig för en lägenhet, är dålig på sånt... xD

2008-05-14 @ 20:45:05
URL: http://ellinorber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0