Svåra beslut i livet

image2358

Hmm nu har vi spenderat dryga timmen framför en koreansk skräckfilm, den var inge vidare så vi ville inte se resten. Fan jag som längtade efter en riktig skräckis, suckar. Vet ni någon bra ? tycker det var länge sedan en riktigt bra kom ut.. Men men bättre lycka nästa gång.

Ussh mår lite illa just nu, har blivit lite mycket godis, men det är ju så gott, men nu är jag mätt. Så det blir att dricka ramlösa skogshallon resten av kvällen. Mitt beroende ju. Har precis druckit upp ramlösa citrus.

Imorgon ska vi iväg på en visning av en lägenhet, jag hoppas inte många kommer så att vi har större chans att få den. Så håll tummarna. Vi har redan varit på två visningar och det lär bli fler. Om vi inte köper den här. Det är en underbart gullig bostadsrätt så på tisdag ska vi ner till banken och prata om lån och sånt :) vi vill ju ta lite mer än vad själva lägenheten kostar så att man har råd att köpa lite nya möbler också. Men det ska bli kul!

Har blandade känslor med att flytta hemifrån, känns lite jobbigt men det är väl dags. Nää fan det känns skitjobbigt just nu, vi har så bra sammanhållning hemma och har verkligen skitkul och alldeles underbart, vill jag lämna det här. Vi har ju ändå ett eget hus. Så why not?  Stanna? flytta? massor med frågor i huvudet och ångest. Nä vad jobbigt det blev nu, hmm, iof kommer vi inte flytta så långt bort, fem minuter bort med bil så. men ÄNDÅ! vill jag eller vill jag inte. Hmmm .. Jobbigt jobbigt, men det löser sig ju, kan ju inte bo hemma tills jag blir 50 precis, haha..

Nä det är väl dags?

Kommentarer
Postat av: DARIJA

ohh viilken fiin ögonfärg du har !!! Ja skulle döda för dina ögon ;P hehehe ha det uunderbart

2008-05-03 @ 21:52:09
URL: http://DARI.blogg.se
Postat av: N I C O L E

meen åhh vad gulligt sagt :) tack så mycket :) ha en bra kväll

2008-05-03 @ 21:57:57
Postat av: Helena

Håller verkligen tummarna, inte lätt att få tag på en lägenhet. Men jag kan förstå vad du menar
med att flytta, speciellt om man har sjyssta föräldrar. Jag var bara glad att komma hemifrån, så det var inga problem.-Hoppas att du har haft en skön kväll!

2008-05-03 @ 22:09:12
Postat av: N I C O L E

Darija: åhh tack så jätte mycket :)

2008-05-03 @ 23:02:48
Postat av: N I C O L E

Helena: Mmm , Tack desamma :)

2008-05-03 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0