Snart examen

Godmorgon!
vaknade vid 8 idag och känner mig utvilad, har varit ute på långprommis med mamma, Felicia och Mexx, skönt att komma ut och röra på sig lite när man sitter stilla nästan hela dagen. Men men, idag har jag bestämt mig för att göra klart det mesta på mitt examenarbete så jag får det gjort så jag inte gör allt i sista minuten, kom jätte långt i går. Älskling hjälpte mig lite, tack :) .. Men det känns bra. Jag kommer nog få godkänt iaf och det är det jag siktar in mig på, jag SKA gå ut med alla godkänt och det är bara det här kvar nu, "stolt" vill verkligen ha min examen. Sen kommer det nog inte bli mer pluggande för mig, i think.

Det var ju den här utbildningen eller att bli forskare inom cancer. Jag är fortfarande intresserad av att forska i det och vi får se vad framtiden leder till. Men ska iaf jobba lite nu. Ska på arbetsintervju imorgon ju. Pirrigt värre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0