Onsdag

godmorgon godmorgon.  I går var vi på middag hos älsklings föräldrar, det blev vegeschnitzlar och bulgur, skit gott. Vi hade möte med dom ang banken eftersom jag inte jobbar och har därför en låg inkomst fö att jag pluggar kan vi inte ta tillräckligt. Så någon måste gå i birgen för oss, så jag ska ringa tillbaka till banken och säga att vi har fixat det och boka nytt möte för jag vill verkligen inte gå miste om den här lägenheten. Och det är inte mycket pengar till vi behöver låna, fattas några tusenlappar bara.

Jajja, idag är det iaf onsdag, har varit vaken sedan åtta, har duschat och fixat mig lite, ska snart gå ut med Mexx, sedan blir det storstädning. Måste plugga en hel del också.. Suck!

I går mejlade jag massor med jobb, hoppas på att jag får något, det blir nog att jag får jobba i sommar, suckar. Jag som verkligen ville ha lite ledigt såhär precis efter skolan.. Men men.. Det är bara att bita i det sura äpplet och så..


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

ha de bra!

2008-05-11 @ 20:52:04
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0