Onsdag

Godmorgon, eller vad man ska säga, god eftermiddag . Hehe nej jag gick inte upp nu utan jag har pluggat hela morgonen, är klar med galleriet nu och har bara några saker klar. Räknar med att bli klar idag. I think.. Ska bli jätte skönt! Sen var jag ute på långprommis med Mexx i det härliga vädret, fast det blåser kallt, men solen tittar fram då och då..

Idag ska jag ju på arbetsintervju. Spännande! det kommer nog gå bra, är förberedd. Lånar mammas bil dit så det blir skönt, slippa gå. Hehe! jag är lat i know. Nä men det är en bit att gå så.

Jag ska ändå inte börja jobba förens i september eller något, det skrev jag när jag sökte det också så dom vet. Ska vara ledig i sommar och bara vara, släppa allting, samla nya krafter efter 2 år på högskolan. Det behöver man. Jobbade hela förra sommaren så nu tar jag igen mig lite.

Har saker jag vill göra så!

Ska på mötet två så önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0