Onsdag

Fyfan vilket väder det är, det öser ner här, man blir fan deprimerad, mitt humör styrs verkligen av vädret.. Suck! men men det behövs nog komma eftersom det har varit bra väder nu länge, men bara det blir sol resten av veckan? haha, ja man kan ju hoppas. Idag har jag verkligen inte gjort mycket, har jobbat på mitt examenarbete, det går framåt, sakta men säkert, var ju nära på att ge upp ett tag eftersom att jag ändå inte skulle klara flashen och dhtml, men det gjorde jag ju så nu är jag verkligen motiverad, jag SKA klara det här..

I går var det något skumt med femman, märkte ni det också, det skulle ju vara unga mödrar fem i sju men inte då, istället var det Frusna män söker kärlek eller vad det heter, suck! var tvungen att gå in på tvplaneten flera gånger så att jag inte kollat fel.. Hmm..

Är inget speciellt på tv ikväll, funderar på att kolla på någon film, men vad?

sitter här och väntar på att älskling ska komma hem, det dröjer nog ett tag till. Vi ska fixa egen mat så vi åker nog iväg någonstans, är sugen på donken, haha!  var ett tag sedan.. Älskar skräpmat, bara man äter det ibland så. Men min stora passion är ändå ceasarsallad.. Yummi..

Just det, vi håller fortfarande på att buda på lägenheten, är uppe i över en mille nu och vi la sista budet så håll tummen nu. Att de andra två budgivarna inte kan lägga mer, den ska bli våran, vi ger oss inte. Hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0