New York

Ska snart ut på en långpromenad med hunden, har tränat precis, vill verkligen komma i gång med träningen, mår så mycket bättre då. Idag blir det en slapp dag, tänker fixa lite i gaderoben, blir stökigt fort men tänker rensa bort lite kläder. Har så mycket jag inte använder som bara ligger där och tar plats.. Ska nog ut och jogga lite senare, även fixa med min nya Ipod, lägga in låtar och så.  Är verkligen skitglad över den, så himla fin.

Skulle själv vilja åka till NY och shoppa, åka på en weekend. Det finns tydligen en jätte stor leksaksaffär där med ett parisehjul inuti, fan va coolt, tror det var världens största leksaksaffär.

Frågade om han såg några kändisar men det gjorde han inte förens han kom till Arlanda och träffade två av sveriges största.

Han har haft det jätte bra och det kan jag förstå. Är så avudsjuk. Hehe!

Har aldrig varit i någon storstad utan jag föredrar solsemester, men dit vill jag verkligen nu och shoppa galet mycket..

Har ni varit där ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slapapr,,ska jobba i kväll...vill resa till New Yourk :)

2008-05-26 @ 14:00:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Anonym: hehe mmm :) då är vi två :)

2008-05-30 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0