Mitt fina hår

Hej hej , har inte blivit mycket bloggande i dag.. Efter skolan drog jag till stan för att köpa löshår, hittade stället direkt, jag köpte äkta och det är verkligen jätte fint även om det var mycket dyrare, Så nu har jag långt fint hår till naveln hehe.. Får se om jag kortar ner det lite. Så jag har hållt på att sy håret nu i någon timme och sytt fast clipsen. Det gick bra, inge svårt alls. men fick kramp i ena fingret så där har jag ont. Men det var det värt. Jag fick betala 850 kr för allt, dyrt men kände att jag behövde göra något med mitt hår..

Efter jag köpte håret hade jag gott om tid innan älskling hämtade upp mig i slussen så jag gick genom Gamla Stan ändå bort till Götgatan. Och sedan satte jag mig på mc donalds i en timme och drack milkshake och läste tidningen...

Vid kvart över 12 kom älskling och vi drog till banken på vårat möte. Eftersom jag inte jobbar så får vi inte ta på så mycket som jag trodde, men vi ska ha möte med våra föräldrar som får gå i borgen för oss..

Ska snart i väg till älsklings föräldrar på middag så jag ska hoppa in i duschen nu.. Ikväll blir det unga mödrar och House

Bilder kommer senare på håret ;) så håll utkik


Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Ditt hår var ju hur vakcer som helst... fast nu har du längre än mig ;)

2008-05-06 @ 16:21:39
URL: http://ellinorber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0