Lördag

Godmorgon, jätte fint väder ute, hoppas att det är varmt också. Mysigt! får se vad vi hittar på idag. Älskling sover fortfarande och jag ska väl snart göra lite frukost till mig själv. I går kollade vi på filmen Berätta inte för någon, den var helt okej, den är fransk men den var spännande. Så den rekomenderar jag.

Shit vad tiden går fort, redan maj och om ca en månad tar jag examen, det är ju helt sjukt, man hinner inte riktigt med känns det som. Känns som att det var i går vi hade studentmiddag på en kinarestaurang, när jag och Sandra dansade hela kvällen på Patricia med resten, att det var i går vi sprang ut från skolan och var glada. Saknar de stunderna när man gick i gymnasiet, när man var med sina bästa kompisar varje dag, käkade lunch tillsammans och hade skitkul. Men det går inte att spola tillbaka tiden utan minnena lever iaf kvar..

Nu måste man blicka framåt och vara redo för vuxenlivet med allt vad det innebär.. Om en månad börjar ett nytt liv, en ny verklighet..

Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): Jag slappade mest bara också förrut när jag lagde lite mat och packa upp kassar ; ). Hi hi va rart det är med en liten sång varje gång du skriver kommentarer, tihi : D. Sötnos tillbaka! Hur blir det skulle vi träffas imorn kanske? Har Tina pratat med dig? Puuuuussunge!
Tyst, jag börjar gråta :´)!

2008-05-03 @ 12:44:25
URL: http://kristallicierad.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Sandra: Jag kani nte imorgon , ska på visning och sånt ju :( när kan du i veckan? :S misss uuuuuuuu. Hon skulle höra av sig när hon kunde PUSS

2008-05-03 @ 15:00:27
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0