Hemma igen

Är det bara jag som tycker blogg.se ser konstig ut och allas bloggar, det är så stort, kanske är någon inställning på min dator, eller jag vet inte. Men men. Har precis käkat middag, det blev rester från igår, paj alltså. Mumsigt! Så nu är man mätt och belåten, har även varit och jobbat, så är helt slut i kroppen. Men skönt att ha det gjort. Ikväll blir det bara slapp framför tv:n till två filmer , "berätta inte för någon" och "The Animal".. Hoppas dom är bra. Är verkligen sjukt trött. Ska hoppa in i duschen snart hade jag tänkt, vet inte när Sami kommer, han är hemma hos sina föräldrar och fixat med oljan till sin bil och lite sånt. Men men hoppas att han inte kommer så sent iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0