Helgen

Sorry, har verkligen inte haft tid att blogga. I fredags ägnade jag dagen åt att plugga en hel del, och sola, jätte härligt väder. Har varit det hela helgen.

Lördag
Lördagen började med att jag gick upp vid åtta för att sedan åka till jobbet, Mexx hängde på. Kom hem vid elva igen då jag spenderade nästan hela dagen ute och solade, härligt väder även då, sedan drog jag och älskling i väg för att handla grillsaker, senare skulle vi möte upp några kompisar för en grillkväll. så det var bara hem och fixa sig, vid fem mötte vi upp my best friend och hennes kille, vi blev åtta pers. Trevligt. Hur mysigt som helst. Mysigt att grilla älskar verkligen det. Markus hade sin tjej med sig också, så vi var tre tjejer och fem killar. En jätte trevlig och söt tjej som var hur lätt som helst att prata med. Så medan killarna körde fotboll snackade vi tjejer. Vi spelade även brännboll och fyfan vad dålig jag var, skäms ju. HAHAHA. Men men.. Kvällen slutade med att jag älskling och Micke drog till shell för att köpa godis, mums..

Söndag
Det ända jag vet att vi ska göra är att dra på visning av en lägenhet... Mer uppdatering senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0