Fredag

godmorgon, gick upp vid sju och var hur pigg som helst, har fixat mig och sånt, ska nämligen träffa pappa, min syster och hennes kompis idag, ska bli kul. fint väder ute också. Dom ska till grönan också, men det öppnar ju inte förens vid tre , undra om de vet det. Men men, ska väl dra om en stund.

Jag har blivit rätt brun för att vara mig, solade typ hela dagen i går, mysigt. Räknar med att få färg idag också.

I helgen får jag se vad vi ska göra. Troligen ska vi ha picknick på djurgården, tar självklart med Mexx så han får springa på den där stora ängen med andra hundar, han var jätte duktig sist och han tyckte verkligen att det var skoj. Det ska ju bli skönt väder så man måste passa på att njuta av det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Saknar dig! Den här veckan har jag börjat jobba 10-18 men tiderna kommer att ändras igen nästa vecka.. Brorsan ska också börja jobba där, så varannan vecka ska han börja tidigt ocj jag sent och tvärtom så då kommer jag sluta fyra varannan vecka tror jag : ).

2008-05-30 @ 21:43:15
URL: http://kristallicierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0