En mysig dag

ska snart krypa ner i sängen, är hur trött som helst. Fikade med Tina idag vilket behövdes. Har blivit en hel del pluggande så man har knappt varit utanför ytterdörren om man inte varit ute med Mexx. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och käkade smörbulle, mumsigt. Haha en rolig sak som hände var detta

Tina köpte en caffe latte ( tror jag det var )

Tina - Niki jag måste berätta något
Jag spärrar upp ögonen och är beredd på det värsta
Tina - latten smakar salt, jag tror jag råkade ta salt istället för socker!

HAHAHA ,

alltid händer något oväntat med dig gumman, men roligaste var nog ändå på Huddinge sjukhus, minnen för livet.

ASG. Nä men jag vet inte vad jag skulle göra utan min Tina, livet blir helt enkelt roligare med henne.

Kommentarer
Postat av: Tina

hej gumman ! tack för igår ! hahahaha de va inte mitt fel de där me saltet! haha ASG . ja på huddinge sjukhus de e minnen de hehe ;) så söt gumman !

älskar dig vännen D2 4 ever ler

2008-05-20 @ 17:50:28
Postat av: N I C O L E

Tina! tack själv gumman HAHA ;) Haha mmm :D Love you

2008-05-22 @ 19:06:58
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0