Djurgården

Det var inte sådär jätte många hundar där vi var och det var bra för jag ville se hur Mexx reagerade och så mot andra hundar. Han var jätte nyfiken, det var två hundar han sprang fram till, sen kom han tillbaka och brydde sig inte sådär jätte mycket när andra hundar sprang omkring, så det var kul. Och när han sprang bort en bit gick vi åt andra hållet och då kom han som ett skott. Lilla Mexx. Så han höll sig vid oss iaf. Men var ändå på upptäcksfärd, De var ju hästar där också och Mexx älskar ju dom. Så om ni har hundar så rekomenderar jag verkligen Ladugårdsgärdet. Jätte bra ställe för hundar att leka och springa lösa på. Bara de inte kommer agresiva hundar

image2346

image2347

image2348



Kommentarer
Postat av: Jens Hagman

Din blogg är så in i helvete tråkig, det är fullständig galenskap. Jag har ypperliga svårigheter att beskriva detta fenomen, hur din blogg kan få mig att kräkas av ointresse. Snälla, sluta blogga ty jag känner olust då jag går igenom skiten rad efter rad.
Och en fortsatt trevlig helg.

2008-05-04 @ 05:06:01
Postat av: Anonym

Jens: haha varför lägger du ens ner tid på att läsa min kassa blogg då ? har du inget bättre för dig ;)

2008-05-04 @ 09:05:21
Postat av: Jens Hagman

Jag läser bloggen av psykoanalytiskt syfte, att inse att vissa varelser saknar förmåga såväl som kapacitet att tänka, att sammanfatta, att skapa något intressant utifrån en erfarenhet. Jag känner olust, kalla kårar, tomhet. Du behöver något konkret.

Och en fortsatt trevlig helg.

2008-05-25 @ 03:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0