Asiatiska skräckfilmer

Har nästan precis ätit middag, var hur gott som helst.  Så nu är man mätt och belåten. Men blir godis om någon timme, mumsigt. Vi ska se någon koreansk skräckis ikväll. Dom brukar vara bra! Såg någon Thailänsk skräckis för någon månad sedan, synd att jag inte kommer ihåg vad den heter, för den var bra, älskar asiatiska skräckfilmer. Älskling ligger och kollar på hockey just nu så då passar jag på att blogga lite. Ska snart hoppa in i duschen och sätta på mig mjukiskläder och bara mysa hela kvällen.

Vad ska ni göra ikväll ?

image2354

Kommentarer
Postat av: La-Bella

Klarade inte av att se The Ring i mer än 2 minuter!

Vilken är din favorit?

2008-05-03 @ 19:31:27
URL: http://labellos.blogg.se
Postat av: N I C O L E

La Bella: hehe okeej , ja min favvis är nog one missed call då :)

2008-05-03 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0