Ansiktsmask

Sitter här med ansiktsmask och håret i en inpackning från Fructis, kände för att fräscha upp mig lite. Efter det ska jag nog smörja in mig med bus så att man blir lite brunare.. Hatar att vara blek.. Vi hade ingen ansiktsmask hemma så jag gjorde en hemmagjord..

Min ansiktsmask

  •  Sirap
  • Ströbröd
  • Citron
Blev en peelingmask och den verkar funka jätte bra, visst den ser inte kul ut men whatever. Det finns säkert hur många olika tips på hur man kan göra en ansiktsmask med hjälp av det man har hemma.. Den här känns jätte fräsch och hyn kommer nog bli len tack vare ströbrödet.. Den luktar inge vidare. Hehe men det får man stå ut med

"Om man vill vara fin får man lida pin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0