Veckan

Nu har jag precis ätit middag, blev mc donalds, åt kyckling med pommes och curry och cheese dip. Mumsigt, men dock inte så nyttigt. Blev mätt som en plätt, älskling är hemma nu iaf och vi ska väl kolla på någon film ikväll, finns inget bra på TV. Imorgon är det dags för jobb igen, så då blir det att gå upp vid sex, ussh så tidigt. Måste åka buss imorgon, vill ha en egen bil nu. En liten och bensinsnål bil. Men har inte de pengarna just nu, håller på att spara så mycket nu så att jag har råd att betala tillbaka mitt csn lån så snart som möjligt. Sen vill jag ha lite pengar till lite nya vår och sommarkläder. Finns mycket som jag vill ha. Hoppas man går halvdag på torsdag så kan man åka in en sväng till stan och ta en shoppingrunda. Man hinner inte det när man slutar fem. Blir så stressigt.



Hur ser veckan ut då, hmm bra fråga, på tisdag ska jag förmodligen träffa mina bästa väninnor. Sen ska jag ägna mig åt träning och pluggande, ska besöka en läkare och lite annat också. Som sagt ska jag shoppa på torsdag, tänkte storstäda på fredag också så det blir riktigt fint här.  Sen har jag lite planer för bloggen med ;) men det får ni veta mer om senare..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra söndag =)

2008-03-16 @ 18:54:40
URL: http://melian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0