Studielån

Har precis kommit hem , jag och älskling åkte och köpte godis, mumsigt värre.. Åhh jag har sån jäkla ångest. Jag tog ju studielån, det VÄRSTA man kan ta. På xx antal tusen, och räntan bara tickar på och är hur mycket som helst vilket gör så att jag ska betala tillbaka ALLT på måndag, ska ringa csn då och kräva att betala allt, vill inte ha den jävla skulden på mig, mår verkligen skit över den... Suck.. Så ni som ska plugga, tänk igenom det en gång till om ni ska ta studielån.. Jag tycker inte det är något bra.. Har hört att det är det värsta lån man kan ta.. Kul... Där rök mina pengar. Så på måndag är jag fattig...Snyft. Jävla lån helvete..

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har också lån, det suger verkligen.

2008-03-30 @ 00:25:20
URL: http://ninawikizz.blogg.se
Postat av: Annemie

Jag har också studielån. Blir lite skrämd av att läsa ditt inlägg.. att räntan bara stiger. Huu. men vad finns det för alternativ till studilån egentligen. Något du vet? jag menar, man måste ju klara sig under tiden man studera.

2008-04-01 @ 10:30:39
URL: http://miesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0