Snö

Har precis fixat lite här hemma ( som vanligt ) har tänt lite rökelser och sånt. Myspys.. ute snöar det som aldrig förr, iaf inte på bra länge, det är hur mycket snö som helst och det bara fortsätter, hehe Mexx tycker verkligen det är skitkul att springa på tomten nu och busa.. Men det är mindre kul sedan när han kommer in och blöter ner, hahaha.  Ska snart ställa mig i en varm skön dusch och fixa mig lite tills imorgon, måste fixa mina ögonbryn, har inte noppat dom på jag vet inte hur länge, hehe. sen ska jag färga dom också, fixa naglar m.m.  Älskling är hos sina föräldrar just nu och ska käka middag där så jag har en stund för mig själv just nu..

image1831





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0