plugg

Har suttit och pluggat en stund nu. Har läst ca 100 sidor och boken är på 600 sidor så jag har en bit kvar, boken heter ActionsScript for Flash 8 och är på engelska vilket gör att det tar längre tid, och nu behövde jag en paus för jag började bli trött i huvudet, hehe. Jobbigt att läsa sakta så att man fattar sammanhanget, är egentligen värdelös på engelska men måste man så måste man, jag ska läsa ca 100-200 sidor per dag, har provet den 13e maj så. Sedan har jag en bok till att läsa, nämligen dhtml. Suckar. Tycker lite synd om mig själv hehe.

Så det kommer bli en hel del pluggande framöver, men jag gillar det, gillar att utvecklas.

Ska snart sitta och pilla lite i kod till en hemsida jag håller på att koda. Svårt men skitkul. Det tar sin lilla tid. Kul att ha mycket att göra...

image1848

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har också en bok på 600 som måste läsas klart innan lovet är slut.. jag är typ på sid 250 hahaha :Dhar läst boken i en månad, så seg jag är:P

2008-03-25 @ 13:23:48
URL: http://teessann.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Therese: Ussh då :( hehe oj då , men lycka till

2008-03-25 @ 13:47:39
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0