Påsk

Har inte blivit så mycket bloggande i dag pga att jag har haft fullt upp. Gick upp klockan sju i morse och vid nio mötte jag Tina för att bege oss in till stan, där mötte vi upp Sandra och shoppingrundan började, hittade lite småsaker och sedan mina skor :) jag köpte även massageolja så ikväll ska jag masera min älskling :) mysigt.. Efter stan lunchade jag och älskling, blev en ceasarsallad, jag och mina sallader. haha.. Men det är ju så gott, och nyttigt.. Väl hemma fick jag ett ryck och ville åka till Sickla och Nacka forum, min brorsa följde med, där hittade jag ett plagg på gina tricot, ska visa bild senare. Vi käkade även mjukglass. Mumsigt.. De håller ju på att bygga om i forum och det kommer säkert bli jätte bra. Gina Tricot ska bl.a komma dit :) vilket jag är glad över. Älskar Gina..

Jajja, Nu har vi ätit middag och umgåts med min familj, blev ris, kött, sallad och mammas svampsås till middag. Mmmm gott det var. Så fick älskling och jag påskägg av henne. Haha lilla mamma. Vi fick godis och lite annat smått och gott. Tack mamma. Själv hade jag köpt ett annorlunda påskägg på lagerhouse som jag fyllde med godis , sedan köpte vi lite blommor till mamsen :) hon blev jätte glad och gillade blommorna jätte mycket, de luktar jätte gott.. Vi firade påsk tillsammans idag eftersom resten av familjen åker till Göteborg i morgon..

Hoppas ni får en trevlig påsk med nära och kära :)

image1767

image1768

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0