Modell

image1760

Snart får vi veta vem som åker ut ikväll i top model, jag tror att jag vet och jag hoppas att hon åker eftersom hon ändå inte vill vara kvar. Hmm jag kommer inte i håg vad hon heter. men men.. Gud jag minns själv när jag var modell. Okej jag var inte speciellt gammal då, enbart 14 år men ändå, jag träffade kändisar, fick gå på scen och bli ompysslad, jag fick två diplom också för den som gjort störst framsteg och det är jag glad över. Mitt självförtroende förändrades under den tiden. Det pågick i ca två år eller något. Började när jag var 13. Jag trodde på det jag gjorde och älskade det.



Kommentarer
Postat av: Milton

Godnatt!
Ha en bra morgondag!

// Milton

2008-03-19 @ 22:07:28
URL: http://miltonvestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0