Lördagmorgon

Godmorgon
Vi hade jätte trevligt i går, min mun gick ganska mycket, som vanligt, jag brukar ha en förmåga att prata mycket, hehe.. Han fick fina presenter, av oss fick han en vinflaska, jätte fint kort och av mamma och dom, en jätte fin vinkaraff och en blomma.. Maten var hur god som helst, som vanligt var det min bror och jag som åt mest, jag råkade ta lite för mycket så jag blev proppmätt, men jag fick ändå plats med efterrätt som bestod av två olika rulltårtor med grädde, mumsigt.. Vid tio tiden drog vi hem, jag agerade chaufför som vanligt, det händer hela tiden eftersom jag är nykterist ..

Har nästan precis gått upp. ute blåser det som satan, ska snart ta en dusch och tvätta bort mig sminket. Efter det ska jag röja upp lite här hemma, kläder överallt. Har ju en sån liten gaderob så de flesta hamnar på min stol.. Ett helt berg här. Haha.. Nää jag behöver verkligen en ny gaderob. Det här funkar inte..

Älskling ligger och sover och han bad mig väcka honom vid elva. Om nästan exakt två timmar. Då hinner jag fixa mig själv och här hemma så länge. Får se vad vi hittar på idag, vi ska nog bara ta det lugnt..

Kommentarer
Postat av: Emsan

Låter nice!
Ha det braa!

2008-03-29 @ 09:59:24
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0