Läskautomat

Vi har ju fått en läskautomat till jobbet, och jag gjorde precis klart listor med namn där man fyller i antal och lite sånt :) snygg design om jag får säga det själv.Jag invigde automaten med att köpa en loka citrus. Sedan har jag gjort lite statistikjobb i excel och självklart svarar i växeln, en rolig dag helt enkelt. Blir hämtad av älskling sedan..

Har inte haft tiden till att blogga föräns nu. Vet inte vad vi ska hitta på idag, skulle behöva åka till Ikea och köpa bestick hit. Hmm ska ringa Sami och kolla om vi kan ta en sväng förbi där..

känns lite konstigt att det är sista dagen imorgon på praktiken, jag som trivs så bra här.

image1904

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0