Kvällen

har inte blivit mycket till bloggande, håller på att spela bingolotto hehe och vinner inte ett skit.. Suck.. Jag som räknade med att få färgfemman :( Hehe.. Vi har ju kollat på filmen Black Christmas, ingenting jag rekomenderar, råkade ta den äldre versionen från 75 eller nått så den var lite b. Har inte sett klart hela, ska väl göra det..

Till middag åt vi kött och potatisgratäng, sallad och 2 olika såser.. Mumsigt.. Är inte så förtjust i kött men det andra åt jag. Ska börja köpa tillskott för jag äter sällan kött.. Vet inte varför, men jag pallar det bara inte..

Senare ikväll ska vi se den andra filmen vi hyrde, just nu kollar B och mamma på den, slår vad om att mamma är skit skraj hehe. Om hon nu inte har somnat, som hon har en förmåga till att göra.. Lilla mammsen..

Imorgon är det måndag, ledig. Ska ta en liten sovmorgon, sen får vi se vad som händer, inget planerat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0