Godmorgon

Godmorgon, som vanligt är jag uppe med tuppen. Är pigg så det var ingen idé att somna om, då skulle jag bara bli trött. Idag är det söndag, funderar på att storstäda nu på förmiddagen och sen får vi se vad som händer, Money ligger i stolen här brevid och Mexx ligger och sover nedanför mig. Hehe mina sötnosar.. Ska gå ut med honom runt halv tio . Det är som tur är fint väder ute, men fortfarande hur mycket snö som helst, Hmm ja då kan man börja undra när våren kommer, inte än på ett tag tror ajg, det blir väl typ i slutet av april..

Vad skönt att ha långledigt, men det ska bli kul att börja vardagen igen. Har praktik hela veckan och sedan börjar skolan. Det ska också bli kul. Har inte varit där sedan i December så.

Snart är det sommar också och långledigt, få se vad vi ska hitta på då, jag är inne på att resa lite men Sami verkar inte vara det, jajja få se vad vi hittar på, något kul blir det. Inte bara gå hemma..

Vad ska ni göra idag?

image1820

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0