Fredag

image1782

Har inte blivit mycket till bloggande i dag men nu har jag lite tid till det. Har inte gjort något speciellt idag vilket är skönt. Ikväll ska vi bara mysa och kolla på film och äta någon god mat, få se vad det blir, jag hoppas på fisk och någonting till det. Mumsigt.. Älskar fisk. Lax och pangasiusfisk är två av mina favoriter.

Mexx ligger nedanför mig och sover, lilla sötnosen. Ska gå ut med honom om en stund igen sedan får älskling ta kvällskissen.. Är lite mörkrädd av mig haha.

Jag ska försöka dra med älskling till stan någon dag, behöver shoppa lite, hittade inte så mycket plagg när vi var inne sist :( Får hoppas på att man har bättre tur nu :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för nått på bilden? ;P

2008-03-21 @ 16:59:34
URL: http://bitemee.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Malin: det är godis hehe :P

2008-03-21 @ 17:36:24
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0