Bingolotto

Ska snart lägga mig i sängen och kolla på en skräckis med älskling som just nu är ute med hunden. Ussh känner mig redan jätte trött men vill inte gå och lägga mig redan. Brr sitter här i morgonrocken ich fryser, funderar på att sätta på mig raggisarna för jag fryser sjukt mycket. Money ligger här brevid i Samis datorstol.. Hehe. Den lilla latmasken, ibland önskar man att man vore en katt. att bara få njuta av livet och ha den friheten. Då skulle jag nog likna katten Gustav, HAHA, Lika lat och älska mat. ;) Älskar verkligen dom filmerna. Han är så skön, och söt. han påminner om min fd katt James, i både utseendet och i sättet.

I morgon kan jag iaf sova längre än jag gjorde imorse, undra vad vi ska hitta på imorgon. Blir nog bara att mysa på dagen, ta det lugnt, läsa någon bok, äta en god frukost och lite sånt, sen senare ska vi över till älsklings föräldrar och äta påskmiddag.. Efter det ska vi spela Bingolotto :) Då jävlar ska jag bli miljonär ;) Haha. Men jag hoppas det går bra och att vinna en sjysst summa skulle inte sitta fel, speciellt inte nu när man är en fattig student. Hehe men det ska iaf bli kul att spela. Det var ett tag sedan man gjorde det..

Tänkte kanske komma igång riktigt med träningen nu. Om det inte är alltför kallt ute kanske man först går ut med Mexx och sedan kör en joggingrunda. Men vi får se :) annars blir det nog styrka och lite annat hemma..

image1794

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0